سایت خبری و آموزشی هایمن

ساخت وبلاگ

چین کشوری پهناور با اقتصاد بسیار قدرتمندی است که همواره تاجران و بازرگانان تمایل زیادی به خرید و واردات کالا از کشور چین دارند اما برای خرید و واردات یک سری از اقلام از کشور چین خریداران و تاجران با مراکز خرید و تولیدی ها آشنایی کامل را داشته باشند تا بتوانند محصولات را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنند.
تاجرانی که با فرهنگ و بازار های کشور چین آشنایی ندارند می تواند برای تجارت در این کشور از خدمات کارگویی شرکت آسان تجارت استفاده کنند اما کارگو چیست؟ و در کارگو چه خدماتی را به مشتریان ارئه می دهد در این قسمت به بررسی خدمات کارگو از چین به ایران خواهیم پرداخت.

کارگو چیست؟

کارگو تعاریف مختلفی دارد و در صنعت تجارت و حمل و نقل هر کس بسته به نوع فعالیت خود این کلمه را معنی می کند اما در این کارگو در ایران به معنی حمل و نقل هوایی همراه با خدمات ویژه است به زبان ساده تاجر با یک شرکت بازرگانی قرار داد بسته و صفر تا صد مسئولیت واردات محصولات را به صورت هوایی را بر عهده شرکت بازرگانی قرار می دهد

خدمات کارگو از چین به ایران

خدمات کارگو از چین به ایران

در این قسمت از مقاله به معرفی خدمات کارگو از چین به ایران که توسط بسیاری از شرکت های معتبر بازرگانی از جمله شرکت آسان تجارت ارائه می شود، خواهیم پرداخت
این خدمات عبارتند از:

  • واردات، خرید، حمل و ترخیص، خدمات کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای
  • منبع یابی، تولید کنندگان و فروشنده های چین و عقد قرارداد وارداتبه صورت عمده و خرده
  • کارگو درگوانجو، شنزن، ایوو، شانگهای
  • تحویل گرفتن کالا و شمارش از ساپلایر های چینی
  • ارائه مترجم فارسی زبان مسلط به فرهنگ تجاری کشور چین به هنگام بازدید از نمایشگاه ها،کارخانجات ومذاکره وعقد قرارداد
  • انبارداری وبسته بندی وارسال کالا بصورت خرده بار(LCL) و بار کامل کانتینر( FCL) به سمت بنادر ایران ودبی
  • پیک آپ محموله ها وانجام آماده سازی برای حمل
  • حمل هوایی کارگو واکسپرس کلیه کالاها
  • بازرسی کالا درمبدأ وصدور گواهی بازرسی کالا O.I
  • حمل هوایی از گوانجو به فرودگاه امام خمینی ودبی
  • حمل دریایی کلیه کالا ها بصورت FCL و LCL از تمامی بنادر چینی به مقصد ایران ودبی

منبع: https://asantrading.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d9%88-%d8%a7%d8%b2-%da%86%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

سایت خبری و آموزشی هایمن...
ما را در سایت سایت خبری و آموزشی هایمن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ثنا sanaelhamiiiiii بازدید : 86 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 18:04

سوله، یکی از رایج ترین شیوه تاسیس و بنیان گذاری یک فعالیت در حوزه صنعت می باشد، اکثر فعالیت های صنعتی کشور در قالب و ساختار سوله انجام می گیرد به عنوان مثال بیشتر کارخانه های صنعتی و تولیدی، انواع  مرغداری ها و پرورش بوقلمون و سایر گونه ها، سالن های ورزشی، آشیانه های جنگده ها و هواپیماها و انباری های با ظرفیت بزرگ، همگی فعالیت های رایج کشور می باشند که نیاز به سوله دارند. افراد و شرکت های دولتی و خصوصی که قصد احداث و یا شروع یک فعالیت بزرگ و گسترده را دارند معمولا در اولین قدم برای فعالیت خود یک مکان مناسب همراه با امکانات در نظر می گیرند، ممکن است مکان مورد نظر خود را خریداری کنند و یا بر حسب فضا و امکانات مورد نیاز، خودشان دست به احداث آن بزنند. امروزه بیشترین نوع سوله هایی که معمولا احداث می شود از نوع سوله سبک است.

 سازه هایی سنگین با ساختار مناسب و مقاوم در برابر انواع حوادث هستند و خواهان احداث سوله می توانند بر حسب نیاز خود، سوله را در ابعاد مختلف و ارتفاع های مورد نظر ایجاد کنند. حال مسئله ای که ما در این مقاله از بیستون سازه به آن خواهیم پرداخت، دما و رطوبت داخل سوله بعد از احداث است. بعد از این که سوله احداث و کار آن تمام شد، ساختمان آن توسط تیر ورق ها پوشش داده می شود. فضای دیواره ها و اطراف سوله کاملا بسته می شود و تنها راه ورودی و خروجی از سمت در اصلی و بزرگ سوله می باشد، به سبب همین امر جریان هوا نیز در داخل سوله محدود تر می شود و شاید تهویه هوای داخل سوله به صورت خیلی کند انجام گیرد و شاید ممکن است که روزها هوای داخل سوله تغییر نکند و ثابت بماند.

برای جلوگیری از توقف جریان هوا در فضای داخلی سوله، در هنگام احداث آن پنجره هایی در اندازه های مشخص در ارتفاع سوله در نظر می گیرند تا به کمک آنها بتوان جریان هوا را کمی تکان داد. ولی مسئله تنها جریان هوا در داخل سوله نیست بلکه تامین گرما و سرمای سوله در فصل های مختلف سال یکی از چالش های اساسی برای احداث کنندگان سوله می باشد. باتوجه به اینکه سوله های امروزی ساختاری بسیار مقاوم و در عین حال سبک دارند مانند سازه های پوستی که نوعی از ساختار سوله می باشد این طبیعی است هوای داخل آن را به سرعت تغییر داد، همچنین گرمای یک سوله را نمی توان با بخاری های خانگی و کوچک تامین کرد، پس راه حل چیست؟ جواب این سوال را قرار است در محتوای این مقاله برای شما پاسخ دهیم، سیستم های گرمایشی سالن ها و سوله های بزرگ چند هزار متری به چه شکلی می باشد؟ بهترین آنها کدامند؟ پاسخ همه سوالات را می توانید در ادامه مقاله پیدا کنید.

ساخت سوله

نحوه کار سیستم های گرمایشی سوله ها

اگر به دنبال سیستم های گرمایشی برای سوله هستید، با تنوع بسیار زیادی از سیستم های گرمایشی و بخاری های صنعتی روبه رو خواهید شد که شاید در قدم اول برای شما کمی گیج کننده باشد و شما را در بین پیشنهادهای مختلف سردر گم کند. ولی اصلا نگران نباشید ما در این مقاله یک دسته بندی  به صورت کلی از سیستم های گرمایشی برای شما ارائه می دهیم که انتخاب را برای شما خیلی ساده تر می کند. در کل می توان سیستم های گرمایشی را در ۳دسته بندی بخاری با حرارت مستقیم، بخاری با حرارت غیر مستقیم و بخاری صنعتی برقی تقسیم بندی کرد. نحوه کار در این سیستم های گرمایشی نیز در دسته بندی گاز و یا بدون گاز نیز متفاوت است به عنوان مثال در برخی از بخاری ها  از سوخت و یا  گاز استفاده می شود ولی در برخی بدون سوخت این عمل انجام می شود.

در سیستم های گرمایشی بدون گاز می توان به بخاری های برقی یا یونیت هیتر ها اشاره کرد که کارایی مورد اول بسیار ساده است، از یک منبع برقی استفاده می کند و در ساختار آن ممکن است المنت هایی باشد که هوا را گرم کند. اما در یونیت هیترها کارایی کمی متفاوت می باشد، بدین صورت است که آب گرم و یا بخار آب داغ در لوله های رفت و برگشتی جریان دارد که در مقابل یک فن بسیار قوی قرار دارند و با عبور جریان هوا از میان لوله ها رفت و برگشتی هوا گرم شده و در فضای داخلی سالن پخش می شود. در ادامه بیشتر با این سیستم های گرمایشی آشنا خواهید شد.

خرید سیستم گرمایش سوله

سیستم های بخاری با حرارت مستقیم

بخاری های صنعتی با حرارت مستقیم یکی از رایج ترین سیستم های گرمایشی می باشد که در اکثر سوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. کارایی و قدرت بخاری های حرارت مستقیم بسیار بالا می باشد و برای سوله ها و سالن های بزرگ ورزشی و صنعتی بسیار مناسب است و می تواند به راحتی گرمای مورد نیاز را تامین کند. از جمله بخاری های حرارت مستقیم می توان به بخاری گردش هوا و بخاری تابشی اشاره کرد.

از جمله مزایای این بخاری ها می توان به هزینه کم در راه اندازی آن ها اشاره کرد ولی در عین حال معایبی نیز دارند، اصلی ترین عیب آنها در نداشتن تهویه هوا می باشد، یعنی اگر فعالیت و محیط داخل سوله به رطوبت و هوای تازه نیاز داشته باشد، باید علاوه بر بخاری حرارت مستقیم یک سیستم تهویه هوا نیز در نظر بگیرند. البته این مورد در بخش بخاری گردش هوا صدق نمی کند و همان طور که از نامش پیداست این نوع از بخاری علاوه بر تامین گرمای داخل سوله، تهویه هوا نیز به همراه دارد و در کنار پخش هوای گرم داخل سوله، جریان برگشتی را نیز به خارج انتقال می دهد. مواردی نیز در مورد بخاری های حرات مستقیم مطرح می شود که به سوخت های آنان اشاره دارد، این دسته از سیستم ها بدون گاز می باشند و توسط سوخت غلیظ نفت کار می کنند به همین سبب نمی توان مقدار حرارت خروجی آن را تنظیم کرد و گاهی ممکن است کم یا زیاد باشد. از همین رو باید از قرار دادن مواد قابل اشتعال در نزدیکی این بخاری ها خودداری کرد چون ممکن است با کمی حرارت مستمر، دمای محیط اطراف خود را به طور قابل توجهی بالا ببرد.

منبع: https://www.bisotoonsazeh.com/the-best-heating-system-suitable-for-soles/

سایت خبری و آموزشی هایمن...
ما را در سایت سایت خبری و آموزشی هایمن دنبال می کنید

برچسب : سوله سبک خرپایی,سوله سبک دست دوم,سوله سبک قوسی,سوله سبک اصفهان,سوله سبک تبریز,سوله سبک لوله ای,سوله سبک چیست,سوله سبک طرح آسا,سوله سبک سازی,سوله سبک لوله ای تبریز,سوله سبک اردبیل,سوله سبک اهواز,سوله سبک اراک,سوله سبک خرپایی اصفهان,سوله فوق سبک ارزان,سوله سبک طرح اسا,سوله سبک مهندس ابراهیمیان,ساخت سوله سبک تهران,سوله سبک در تبریز,تفاوت سوله سبک و سنگین,سبک ترین سوله,تصاویر سوله سبک,ساخت سوله سبک در تبریز,سوله های سبک جدید,قیمت سوله سبک خرپایی,ساخت سوله سبک خرپایی,سوله های سبک خرپایی,هزینه ساخت سوله سبک خرپایی,محاسبه وزن سوله سبک خرپایی,نقشه سوله خرپایی سبک,خرید سوله سبک دست دوم,سوله سبک دامداری,سوله سبک در شیراز,سوله سبک در اصفهان,سوله سبک در مشهد,سوله سبک در گیلان,سوله دام سبک,سوله فوق سبک دست دوم,ساخت سوله سبک در مشهد, نویسنده : ثنا sanaelhamiiiiii بازدید : 126 تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1401 ساعت: 16:49

کشور چین یک از کشور های تجاری و پر جمعیت است که هر سال تعداد زیادی از ایرانی ها برای تجارت، تحصیل، تجارت شغلی و… به این کشور سفر می کنند. از این رو ارسال پول از ایران به چین به طور قابل توجهی افزایش یافته است. ارسال حواله یوان توسط شرکت های مختلف نظیر شرکت آسان تجارت انجام می گیرد.

در زمینه انجام  حواله یوان از ایران به چین شرکت های مختلفی به وجود امده اند ولی کدام شرکت می تواند معتبر باشد؟ از اهمیت زیادی بر خوردار است.

انجام حواله یوان در شیراز

چین بزرگ ترین شریک تجاری کشور ایران است به گونه ای که تقریبا در حدود یک پنجم صادرات ایران به کشور چین راهی می شود. که این تجارت بیش از پنجاه میلیارد دلار در سال است که این میزان مبلغ بایستی به صورت حواله یوان انجام می گیرد. امکان ارسال ارز های یوان، دلار، یورو و… به کشور چین با در نظر گرفتن مقدار بسیار کمی کارمزد توسط شرکت های معتبر مانند شرکت آسان تجارت انجام می گیرد.

شرکت آسان تجارت یکی از شرکت های معتبر ایران در زمینه انجام حواله است که با امن ترین سیستم و بهترین روش ها انتقال حواله های شما را در کمترین مدت زمان انجام می گیرد. شرکت آسان تجارت علاوه بر اینکه در زمینه انجام  حواله یوان فعالیت دارد. بلکه در انتقال دلار، یورو و… به سایر کشور ها با وجود تحریم ها نیز فعالیت دارد و با داشتن روش هایی تحریم ها را دور می زند.

واحد پول یوان نهمین ارز در جهان است . کسانی که در کشور چین اقامت دارند ارسال و دریافت حواله یوان بدون کارمزد از اهمیت زیادی برای دانشجویان و تاجران برخوردار است.

انجام  حواله یوان علاوه بر مزایا معایبی دارد. از جمله معایب انجام حواله یوان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم ارتباط مستقیم با بانک های داخلی به دلیل تحریمات ایران
  • عدم ارتباط مستقیم با بانک های خارجی به دلیل تحریمات ایران

اهمیت شرکت های انجام حواله یوان

این روز ها به دلیل افزایش مهاجرت به کشور چین شرکت هایی در زمینه انتقال حواله یوان فعالیت دارند بیشتر شده است. شرکت آسان تجارت یکی از معتبر ترین شرکت هایی است که این کار ( انجام حواله یوان ) را با کم ترین کارمزد انجام می دهد. شیراز یکی از شهر های تجاری و زیبای ایران است که بیشتر واردات از چین توسط تاجرای این شهر انجام می گیرد.

شرکت آسان تجارت با داشتن دفتر مرکزی در تهران است که شما می توانید با مراجحعه حضوری و غیر حضوری از خدمات حرفه ای و بی نظیر این شرکت بهره مند شوید. شما می توانید با ارتباط با پشتبان های شرکت آسان تجارت کار های خود را نظیر حواله یوان را با بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند.

در گذشته انتقال یوان با سختی های زیادی همراه بود اما اکنون با توجه به، به وجود امدن شرکت های معتبر این کار بسیار آسان شده است. و نسبت به گذشته از ریسک های بسیار کمتر و بسیار آسان تر از قبل  انجام می گیرد. تنها کاری که شما بایستی انجام دهید این است که شرکت معتبر را برای انجام حواله یوان خود اتخاب کنید.

بانک های متصدی حواله یوان در چین

شرکت بزرگ آسان تجارت از بانک کشاورزی چین برای انجام کار های بانکی و همچنین ارسال حواله های ارزی استفاده می کند. چرا که بانک کشاورزی یکی از بزرگ ترین بانک های ایران است. بانک هایی که در انجام حواله یوان با با نک های ایران در ارتباط هستند می توان به بانک های زیر اشاره کرد

منبع: https://asantrading.com/yuan-remittance-in-shiraz/

سایت خبری و آموزشی هایمن...
ما را در سایت سایت خبری و آموزشی هایمن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ثنا sanaelhamiiiiii بازدید : 101 تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 17:09

رنک فایند سرویسی دارای چهار ابزار بسیار کاربردی برای سئو است یکی از این ابزار ها، ابزار رتبه یاب است.

شما با وارد کردن آدرس وب سایت خود و همچنین با وارد کرد کیورد های مد نظر خودتان، این ابزار رتبه های سایت شما را در کلمات وارد شده در گوگل به شما نشان میدهد.

این ابزار هر روز رتبه های سایت شما را با آی پی ایران بررسی کرده و با شما نشان میدهد

یک سایت برای یک لندینگ ممکن است چنیدن کلمه کلیدی داشته باشد و هر بار باید آن را به صورت دستی در گوگل سرچ کنید و رنک آن را یادداشت کنید و ببینید که آیا در این کلمه پیشرفتی داشته اید یا نه؟ این کار زمان زیادی را می طلبد.

شما با ابزار رنک فایند این مشکلات را نخواهید اشت و هر زمان که اراده کنید این کار را برای شما انجام می دهد.

ابزار رتبه یاب رنک فایند دستیار چک کردن کلمات کلیدی شما است که با استفاده از آن در کمترین زمان دغدغه رتبه را نخواهید داشت.

مزایای استفاده از رتبه یاب

  • اگر به تازگی سئو را یاد گرفته اید این ابزار فارسی زبان است و بدون هیچ مشکلی می تواید وضعیت سایت خود را ببینید.
  • پکیج های این ابزار مقرون به صرفه هستند.
  • با استفاده از داده های ابزار یک گزارش کامل به کارفرما بدهید.
  • رتبه بندی کامل کلمات کلیدی در روز یا در هفته را داشته باشید.
  • متوجه تغییر سایتتان و چگونگی تغییر آن می شوید.
  • با بررسی روزانه سایتتان بهترین استراتژی را برای لینک سازی و تولید محتوا داشته باشید.
  • معیارهای ارزشمند سئو رو تجزیه تحلیل کنید.
  • تاریخچه رتبه بندی ثبت می شود یعنی شما نیاز ندارید که یک اکسل داشته باشید و آن را هر بار آپدیت کنید.
  • به صورت توابع زمانی کیووردها را رتبه بندی می کند دیگر نیاز به جست و جوی دستی نیست.
  • خطای 101 یعنی مطلب شما ایندکس نشده است.
سایت خبری و آموزشی هایمن...
ما را در سایت سایت خبری و آموزشی هایمن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ثنا sanaelhamiiiiii بازدید : 104 تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 ساعت: 16:17

بازی مافیا یک بازی گروهی است که در کشور روسیه اختراع شده است و به دلیل جذابیت بسیار بالایی که دارد بعد از گذشته مدت کوتاهی این بازی در بین تمام کشور ها معروف شد و شاخه های بسیار زیادی از آن جدا شد یکی از شاخه هایی که از بازی مافیا جدا شد بازی شب های مافیا است که دارای شخصیت ها و قوانین متفاوت و تکمیل تری از بازی مافیای کلاسیک است. این بازی و نقش های آن توسط ایرانی ها طراحی شده است که جذابیت بسیار زیادی دارد بطوریکه امروزه در بیشتر کافه های ایران چند جوان دور هم نشسته اند و شب های مافیا را بازی می کنند در ادامه به بررسی بیشتر نقش و راهنمای بازی فکری شب های مافیا خواهیم پرداخت.

روش بازی فکری شب مافیا

روش بازی فکری شب مافیا

ابتدا در این بازی به همه افراد توسط گرداننده نقش ها داده می شود سپس همه در جای خود می نشیند و گرداننده شب را اعلام می کند سپس می گوید که مافیا ها بیدار شوند، مافیا ها بیدار می شوند و همدیگر را می شناسند سپس می خوابند اگر در بازی مستقل(در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت) وجود داشته باشد مستقل همدیگر را می شناسد و سپس می خوابند و اگر تعداد زیاد باشد بعضی نقش ها مانند کلانتر نیز باید یکدیگر را بشناسند. بعد از تمام شدن شب معارفه گرداننده روز اعلام می کند و اولین کسی که به او نقش داده شده است شروع به صحبت می کند افرادی را کاور و افراد دیگر را تارگت می کند. 

بعد از اتمام صحبت بازیکنان نسبت به تحلیلشان به سایر بازیکنان رای می دهد و آن ها را به دادگاه می کشانند بازیکن دادگاهی باید در دادگاه از خود دفاع کند. بعد از اتمام دفاع، گرداننده بازیکنان را به خواب نیم روزی دعوت می کند و همه باید بخوابند. ابتدا قاضی را صدا می کند و از قاضی می خواهد از توانایی اش استفاده کند و به کسی رای خروج دهد سپس شهردار را بلند می کند که آیا می خواهد رای گیری را ملقی کند. سپس از جادوگر و شاهکوش سوال می پرسد که آیا می خواهید از توانایی هایتان استفاده کنید. اگر این دو فرد بخواهند از ابلیتی هایشان استفاده کنند باید دست هایشان را بالا نگهدارند.

سپس از تمام بازیکنان می خواهد رای های خود را به هر بازیکنی که می خواهد بدهد . گرداننده شروع به شمارش رای ها می کند و کسی که بیشترین رای را داشته باشد از بازی خروج می کند اما دو شانس برای ماندن در بازی دارد. 1_ کارت های حرکت آخر 2- حدس فرشته نجات اما یعنی چه؟

  1. کارت های حرکت آخر: کارت هایی هستند که فردی که با رای گیری به بیرون می رود یکی از آن ها بیرون می کشد و دستوری را که روی آن نوشته شده است را باید اجرا کند و اگر کارت سفید را انتخاب کند بازیکن در بازی می ماند.
  2. حدس فرشته نجات: در بین نقش های مافیا فرشته نجات وجود دارد که در اول بازی راوی او را می شناسد و کار خاصی انجام نمی دهد و زمانی که یک بازیکن از توسط رای گیری به بیرون می رود اگر فرشته نجات را حدس بزند در بازی می ماند.

بعد از اتمام رای گیری به فاز شب می رویم و گرداننده شب را اعلام می کند و همه ی بازیکنان می خوایند ابتدا مافیا ها را از خواب بلند می کند تا از یکی از شهروندان را شات زده و ابلیتی های دیگرشان را استفاده کنند سپس نوبت به شهروندان می رسد هر شهروندی که بخواهد از توانایی خود استفاده کند باید دستش را بالا برده و گرداننده او را با نقشش بیدار می کند و او باید از توانایی خودش استفاده کند بعد از نقش ها شهروندان گرداننده تیم مستقل را از خواب بلند می کند و تیم مستقل از ابلیتی خود استفاده کند و سپس بعد از اتمام شب، بازی وارد فاز روز می شود و به همین منوال ادامه پیدا می کند تا زمانی که یکی از ساید ها برنده بازی شوند.

ساید های بازی شب مافیا

ساید های بازی شب مافیا

بازی مافیا به صورت کلی از سه ساید تشکیل می شود ولی می توان در بازی هایی با تعداد بازیکنان بیشتر می توان چند سایدی نیز بازی کرد یعنی در بازی از چند مستقل استفاده کرد در این قسمت از مقاله به بررسی سه ساید اصلی بازی شب مافیا خواهیم پرداخت.

  • ساید شهروندان: شهروندان در تلاش هستند مافیا و مستقل را پیدا کنند و با رای گیری به بیرون بیاندازد تعداد این ساید در بازی بیشتر از ساید های دیگر است اما نقطه ضعف این ساید نا آگاه بودن آن است یعنی هیچکس در ساید شهروند ها یکدیگر را نمی شناسند و باید با حرف زدن از ساید یکدیگر آگاه شوند.
  • ساید مافیا: تعداد این ساید کم تر از تعداد شهروندان است بیشتر توانایی های این ساید برای فاز شب است و از هویت یار هایش خبر دارند به طوری که این ساید را ساید آگاه می نامند.
  • ساید مستقل: این ساید نه مافیا بوده نه شهروند ولی وجود این ساید هم به ضرر شهر و هم به ضرر مافیا است تعداد این ساید کم تر از تعداد مافیا هستند و بهترین بازی برای این مستقل این است که در ابتدای بازی با مافیا بازی کند و شهروندان را از بازی خارج کند و در آخر بازی مافیا ها را نابود کند.
  • ساید نیمه مستقل: این ساید نیز نه از شهروندان هستند و نه از مافیا ها، این سیاد خودشان یا روند بازی تعیین می کند که باید از کدام ساید بازی کنند.

منبع: https://bazitahrir.com/amozesh-bazi-shab-mafia

سایت خبری و آموزشی هایمن...
ما را در سایت سایت خبری و آموزشی هایمن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ثنا sanaelhamiiiiii بازدید : 114 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 18:57

این روز ها استفاده از اینترنت در همه زمینه ها افزایش یافته است به گونه ای برای تماشای یک فیلم جدید بایستی وارد گوگل شده یا فیلم مورد نظر را دانلود سپس با کابل او تو جی به فلش زده فیلم را تماشا کنید و یا مستقیم و به صورت آنلاین در تلویزیون با وصل کردن تلویزیون به وای فای خانه و یا وای فای گوشی به تماشای فیلم مورد نظر خود بپردازید. و اما یک سوال اصلی ذهن را درگیر می کند که چگونه تلویزیون را به شبکه های اینترنتی وصل کنیم ؟ در این مطلب از AU7000 در نظر داریم شما را با نحوه اتصال تلویزیون با وای فای wi-Fi  را آشنا می کنیم؛ با ما همراه باشید.

چگونه وای فای تلویزیون را روشن کنیم؟

در پاسخ به سوال اینکه چگونه وای فای تلویزیون را روشن کنیم باید خدمتتان عرض کنیم که در ابتدا شما باید بدانید آیا تلویزیون شما وای فای دارد و یا اینکه وای فای تلویزیون شما کجاست ؟ از آنجایی که تنظیمات هر برندی با برند های دیگر متفاوت است در این مطلب شما را با نحوه روشن کردن و اتصال به وای فای تلویزیون های سامسونگ آشنا می کنیم.

پیشرفت تکنولوژی در این روز ها باعث شده است شیوه زندگی در مقایسه با زمان های قدیم یعنی تقریبا در دو دهه اخیر کاملا فرق کند و به سمت فضای مجازی و اینترنت سوق پیدا کند. هدف اصلی تکنولوژی پیشرفته داشتن زندگی راحت و با رفاه کامل است به گونه ای این تکنولوژی موجب شده است خیلی از چیزا مانند تدریس، پرداخت بانکی ، سفارش غذا، خرید، تماشای فیلم  و… به راحتی و به دلخواه مخاطب انجام گیرد.

چگونه وای فای تلویزیون را روشن کنیم؟

در پاسخ به سوال اینکه چگونه وای فای تلویزیون را روشن کنیم و با تماشای فیلم زندگی را پر از شرور و هیجان کنیم باید بدانید که اولین کاری که بایستی انجام دهید منو اصلی تلویزیون را پیدا کنید. و در منوی اصلی به دنبال کلماتی نظیر Wireless، Wireless Network، Wireless Home Network ، Wi-Fi Home Network، Wi-Fi Network باشید چرا که این کلمات انگلیسی اصطلاحات اینترنتی و ائلین گام برای روشن کرد وای فای تلویزیون هستند. برای این منظور ابتدا دکمه هوم  home را فشار دهید و به صفحه میانبر های تلویزیون در هنگام وصل تلویزیون مشاهده می کنید و همچنین صفحه خوش آمد گویی نام دراد وارد شوید. سپس در این بخش شبکه های بی سیم را جست و جو کنید و شبکه خود را اسم مودم مورد نظرتان است را انتخاب کرده و رز عبور وای فای را وارد کنید. تلویزیون شما به اینترنت وصل است.

آموزش گام به گام و ابتدایی اتصال تلویزیون به وای فای

برای اتصال تلویزیون به به وای فای اولین کاری که بایستی انجام دهید تلویزیون خود را با دکمه on /off روشن کنید، سپس بعد از اینکه تلویزیون روشن شد روی دکمه های home  یا menu  را بایستی فشار دهید تا صفحه آیکون ها به شما نمایش داده شود، بعد از اینکه وارد صفحه هوم و یا منو شدید باید دنبال بخش جنرال باشید پس از اینکه بخش جنرال را پیدا کردید روی آن کلیک کرده تا بتوانید منوی net work  را انتخاب کنید. پس از اینکه نت ورک را انتخاب کردید، در میان گزینه های روی گزینه open  network settings  وارد شوید.

بعد از انجام عملیات بالا در صفحه ای مانیتور گزینه های  Wireless، Wired ، Wirelessرا که در تلویزیون های مختلف متفاوت است را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که منظور از گزینه های بالا یعنی اینکه یکی از آن ها بایستی انتخاب کنید یعنی هر کدام که در منوی تلویزیون شما موجود بودند.

بعد از انجام مراحل بالا شبکه های wifi به شما نشان داده خواهند شد. در این صورت شما بایستی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و گذرواژه خود را وارد کنید. پس از اینکه گذرواژه خود را وارد کردید روی کلمه انجام شد یا همان Done  کلیک کنید. پس اینکه روی کلمه Done  کلیک کردید سیستم هوشمند تلویزیون با توجه به صحت و درستی رمز عبور شما اتصال و یا عدم اتصال به وای فای را به شما اطلاع می دهد. اگرچه تلویزیون شما با موفقیت به شبکه اینترنتی وصل شده باشد شما متن your tv connected to wireless seccessfly  را مشاهده خواهید کرد در این صورت به کیلیک روی کلمه ok پروسهی اتصال به وای فای را تایید کنید.

آموزش گام به گام و ابتدایی اتصال تلویزیون به وای فای

روش دیگری نیز برای اتصال تلویزیون به اینترنت وجود دارد که با استفاده از کابل های مخصوص انجام می گیرد که این سیم از مودم وای فای توسط کابل به تلویزیون شما وصل می شود. شما این روش را برای ارتباط مستقیم و داشتن اینترنت پر سرعت در سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند.

منبع: https://au7000.com/1401/05/20/where-is-the-wi-fi-television-samsung/

سایت خبری و آموزشی هایمن...
ما را در سایت سایت خبری و آموزشی هایمن دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون سامسونگ,تلویزیون سامسونگ ۶۵,تلویزیون سامسونگ au8000,تلویزیون سامسونگ قیمت,تلویزیون سامسونگ au7000,تلویزیون سامسونگ ۵۰,تلویزیون سامسونگ قدیمی,تلویزیون سامسونگ دیجی کالا,تلویزیون سامسونگ ۴۳,تلویزیون سامسونگ ۳۲,تلویزیون سامسونگ اسمارت,تلویزیون سامسونگ اصل,تلویزیون سامسونگ اندروید,تلویزیون سامسونگ ال ای دی,تلویزیون سامسونگ اقساطی,تلویزیون سامسونگ اولد,تلویزیون سامسونگ ایمالز,تلویزیون سامسونگ اسمارت ۵۰ اینچ,تلویزیون سامسونگ ال سی دی,تلویزیون سامسونگ ال سی دی ۳۲ اینچ,تلویزیون سامسونگ آخرین مدل,تلویزیون سامسونگ آپارات,تلویزیون سامسونگ آیو ۸۰۰۰,تلویزیون سامسونگ آخرین مدل قیمت,تلویزیون سامسونگ آریو 7300,تلویزیون سامسونگ آریو 7100,تلویزیون آنلاین سامسونگ,آپدیت تلویزیون سامسونگ,تلویزیون سامسونگ بانه,تلویزیون سامسونگ بهتره یا ال جی,تلویزیون سامسونگ بانه ای,تلویزیون سامسونگ بهتر است یا ال جی,تلویزیون سامسونگ بلوتوث دار,تلویزیون سامسونگ بهتره یا سونی,تلویزیون سامسونگ بهتر است یا سونی,تلویزیون سامسونگ بهتر است یا ال جی یا سونی,تلویزیون سامسونگ بزرگ,تلویزیون سامسونگ بانه قیمت,تلویزیون سامسونگ, نویسنده : ثنا sanaelhamiiiiii بازدید : 180 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401 ساعت: 15:45

هورمون محرک تیروئید (TSH) به غده تیروئید سیگنال می دهد تا هورمون هایی مربوط به متابولیسم که در واقع مصرف کننده و ذخیره کننده انرژی در بدن هستند را تولید کند. هورمون محرک تیروئید (TSH) توسط ازمایشی به همین نام انجام می شود و در این ازمایش مشخص می شود که آیا غده تیروئید شما به طور طبیعی کار می کند یا خیر. سطح هورمون  TSH به شدت تحت تاثیر مقدار سایر هورمون های تیروئید ازاد شده در خون قرار می گیرد. سطح بالای TSH بیانگر اینست که تیروئید شما کم کار است و نیاز به تحریک بیشتر دارد که اصطلاحا به آن کم کاری تیروئید می گویند و برعکس سطح پایین TSH بیانگر اینست که غده تیروئید شما پرکار است و بایستی کمتر تحریک شود که اصطلاحا به آن پرکاری تیروئید می گویند.

هدف از انجام ازمایش هورمون محرک تیروئید (TSH)

سطح TSH اطلاعاتی در مورد عملکرد طبیعی غده تیروئید ارائه می دهد. این ازمایش TSH اغلب بعنوان بخشی از پنل تیروئید، همراه با آزمایش هورمون های تولید شده توسط غده تیروئید آزمایش می شود. اگر TSH به تنهایی آزمایش شود و نتیجه غیرطبیعی باشد، در اینصورت آزمایشات تکمیلی تیروئید تجویز می شود.

دلایل انجام آزمایش TSH

  1. برای تشخیص کم کاری یا پرکاری غده تیروئید
  2. برای نظارت بر پاسخ بیمار به درمان کم‌کاری تیروئید، پرکاری تیروئید یا سایر بیماری‌های تیروئید
  3. برای تشخیص بیماری های تیروئید، مانند تیروئیدیت هاشیموتو، بیماری گریوز و سرطان تیروئید
  4. غربالگری بیماری تیروئید قبل از بروز علائم، بویژه در نوزادان.
  5. برای ارزیابی ندول تیروئید که یک توده روی غده تیروئید است.
  6. برای ارزیابی گواتر که بزرگ شدن غده تیروئید است.

دلایل انجام آزمایش TSH 

آزمایش چه چیزی را اندازه گیری می کند؟

آزمایش TSH هورمون محرک تیروئید را اندازه گیری می کند، این هورمون بعنوان محرک اصلی سایر هورمون های تولید شده توسط تیروئید است. تیروئید یک غده پروانه ای شکل در گردن است که هورمون های تری یدوتیرونین (T3) و تیروکسین (T4) را می سازد. T3 و T4 هورمون های هستند که واکنش هایی متابولیسم (سوخت و ساز انرژی) را کنترل می کنند. اگرچه TSH با اتصال به گیرنده TSH بر روی غده تیروئید اثر می کند، اما در غده هیپوفیز ساخته می شود. غده هیپوفیز گاهی اوقات “غده اصلی” نامیده می شود، زیرا هورمون های زیادی تولید می کند که عملکرد سایر غدد بدن را کنترل می کند. غده هیپوفیز می تواند تشخیص دهد که سطح هورمون های T3 و T4 شما خیلی کم یا خیلی زیاد است. در پاسخ نیز TSH با تغییر در تولیدات خود غده تیروئید را برای تولید مقدار مناسب هورمون ها تحت کنترل قرار می دهد. اگر تیروئید شما کم کار است، ممکن است سطوح بالایی از TSH داشته باشید زیرا غده هیپوفیز شما سعی می کند تیروئید را برای تولید T3 و T4 بیشتر تحریک کند. اگر تیروئید شما بیش از حد فعال است، TSH شما ممکن است به طور غیر طبیعی پایین باشد، زیرا غده هیپوفیز تولید TSH را زمانی که سطح هورمون تیروئید شما بیش از حد بالا باشد، متوقف می کند.

چه زمانی باید آزمایش TSH انجام دهیم؟

TSH اولین آزمایشی است که پزشکان هنگام مشکوک شدن به بیماری تیروئید تجویز می کنند. هم کم کاری تیروئید و هم پرکاری تیروئید از اختلالات شایع هستند. همه بیمارانی که علائم این اختلالات تیروئیدی دارند باید TSH خود را بررسی کنند. علائم کم کاری تیروئید عبارتند از:

خستگی، افسردگی، افزایش وزن، احساس سرما، درد مفاصل و عضلات، پوست خشک، موهای نازک و یا خشک، ضربان قلب آهسته، یبوست، دوره های قاعدگی نامنظم و مشکلات باروری.

علائم پرکاری تیروئید عبارتند از:

کاهش وزن، تحریک پذیری، اضطراب، بیخوابی، مشکل در تحمل گرما، نوسانات خلقی، ضربان قلب سریع یا نامنظم.

TSH همچنین برای ارزیابی بیمارانی که مشکوک به سایر اختلالات تیروئید هستند، مانند گواتر، ندول تیروئید، سرطان تیروئید، بیماری گریوز یا تیروئیدیت هاشیموتو استفاده می شود. این اختلالات می توانند باعث کم کاری یا پرکاری تیروئید شوند.

گروه های زیر به غربالگری تیروئید نیاز دارند:

  1. زنان باردار
  2. زنانی که سابقه سقط جنین، زایمان زودرس یا ناباروری داشته باشید.
  3. افرادی که دارای سابقه خانوادگی بیماری تیروئید داشته اند.
  4. افرادی که در مناطقی زندگی می کنند که کمبود ید در آن شایع است.
  5. افرادی که دارای سن بالای ۳۰ سال هستند.
  6. به طور قابل توجهی چاق هستند (با شاخص توده بدنی بالای ۴۰).
  7. نوزادان تازه متولد شده بطور معمول از نظر کم کاری مادرزادی تیروئید(یعنی تیروئید کم کار که در بدو تولد وجود دارد)، بایستی غربالگری شوند. اگر کم کاری تیروئید زود تشخیص داده شود، به همان نسبت نیز می توان درمان سریعتر و با هزینه کمتری انجام شود.
  8. در افرادی که به دلیل کم کاری تیروئید تحت درمان با هورمون های جایگزین تیروئید هستند یا به دلیل اینکه تحت عمل جراحی غده تیروئید قرار گرفته اند، این آزمایش بایستی انجام شود. چرا که با اندازه گیری این هورمون، پزشک می تواند در صورت لزوم دوز دارو را تنظیم کند.
  9. نظارت بر بیماران پس از درمان پرکاری تیروئید

منبع: https://limateb.com/thyroid-stimulating-hormone/

سایت خبری و آموزشی هایمن...
ما را در سایت سایت خبری و آموزشی هایمن دنبال می کنید

برچسب : آزمایش خون به آلمانی,آزمایش خون,آزمایش تیروئید,آزمایش غربالگری چیست,آزمایش نقرس چیست,آزمایشگاه مسعود,آزمایشگاه کیوان,آزمایش ادرار,آزمایش قند خون,آزمایش cbc,آزمایش ارتباط با خدا,آزمایش,آزمایش ایدز,آزمایش چگونه است,آزمایش ارتباط با خدا از طریق قطع اعصاب مغزی,آزمایش ازدواج,آزمایش ادرار برای چیست,آزمایش اعتیاد,آزمایش چیست,آزمایش آنزیم های کبدی,آزمایش آمنیوسنتز,آزمایش آنلاین,آزمایش آنزیم قلب,آزمایش آنومالی,آزمایش آهن خون,آزمایش آنتی tpo,آزمایش آر بی سی,آزمایش آنتی بادی,آزمایش آب,آزمایش بلکو,آزمایش بارداری,آزمایش بتا چیست,آزمایش بمب اتمی ایران,آزمایش بتا,آزمایش بارداری مثبت,آزمایش با فاطی,آزمایش بیلی روبین,آزمایش بارداری خون,آزمایش با نوشابه, نویسنده : ثنا sanaelhamiiiiii بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401 ساعت: 15:01